American Pie

som sagt ..
jag vaknade i dag vid halv 10 ..-.-
gick upp gjorde lite frukost och sedan chillade lite ..
sedan så tog jag en dusch och fixade mig lite ..
mamma skulle rida Power idag .. men vet inte hur det gick med det på grund av vädret .
Jag fixade åt aafke , mockade och gjorde åtta hö påsar ' powers mat också'
och sen körde mamma mig till Sophia och vid 5 tiden tog vi bussen in till Kungsbacka .
vi gick till facklan och hämta ut våra biljetter till American pie.
efter de gick vi till hemma kväll och fixa lite ggoddiiiisss .. då jag hitta världens finaste
iphone skal och jag kunde inte motstå ..
vi trog sedan oss tillbaka till facklan och väntade .. då Fanny kommer in ..
och säger att hon ska se samma film som mig och sophia med Felicia och Sara :oo
när då filmen började så märkte jag att jag sitter bredvid en tjej jag känner :o
haha , sjukt ..:)
wellwell , filmen ägde !!!
brukar inte driekt "skratta " till filmer , men denna var verkligen sjukt kul!
verkligen en film jag rekomenderar .
när den var klar så gick vi till sationen och jag tog bussen heeeemmm .
värmde lite mat eftersom jag inte hade ätit någon mat sedan klockan halv 10 typ ..-.-
och nu sitter jag här ... lyssnar på dunkar dunkar musik , och bara önskar vi skulle haft
några dagar eller veckor längre loooovvv...!!
men även är min längtan stor efter vissa .
L.O.V.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0