Dag 3 - Mina närmsta vänner

Dag 01  — En bild på mig &  fakta om mig själv
Dag 02  — Min familj
Dag 03  — Mina närmsta vänner
Dag 04  — En person som har haft stor betydelse för den jag är idag
Dag 05  — Mina föräldrar..
Dag 06  — Det här får mig att skratta
Dag 07  — Det här får mig att gråta
Dag 08  — Vad kärlek är för mig
Dag 09  — Vad hat är för mig
Dag 10  — Detta gör jag på helgerna
Dag 11  — Fyra bilder som gör mig glad
Dag 12  — Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 13  — Tre favorit tv-serier
Dag 14  — En låt som betyder någonting, och varför
Dag 15  — Fem webbsidor jag ofta är inne på
Dag 16  — Hur jag klär mig
Dag 17  — Min tro om vad som händer efter döden
Dag 18  — Om 10 år..
Dag 19  — För 10 år sen..
Dag 20  — Det jag tycker om att göra
Dag 21  — Något du hissar och något du dissar
Dag 22  — En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 23  — Fem bloggar jag läser dagligen
Dag 24  — Något jag är orolig för
Dag 25  — Någonting jag vill göra just i denna sekund
Dag 26  — Två saker jag längtar efter
Dag 27  — Min profilbild på Facebook
Dag 28  — Min största rädsla
Dag 29  — En låt som passar mitt humör
Dag 30  — Fem bilder från olika minnen 2011
Jag har rätt många nära vänner ..
men de som står mig absolut närmast är nog.
Sara Eriksson
Josefin Eriksson
Emma Carlagård
som sagt jag har väldigt många vänner jag kan prata med .
Men dom är nog de som vet mest om mig!
Vi har tjafsat och bråkat ,
men det har aldrig förändrat relationen mellan oss.
Och det är jag hur glad som helst  för ..
Dom är så sjukt viktiga och de betyder  mmaaasssooorrrr!
och jag säger inte att många av mina andra vänner inte gör det ,
verkligen inte , för vänner är något av det viktigaste för alla
tror jag ..
Sara : vi har verkligen alltid hållit i hop .
Du är så sjukt underbar , och jag säger typ alllltt till dig!
Jag litar på dig,
Om jag inte skulle haft dig tror jag mitt liv skulle varit så mycket svårar
du har alltid ställt upp när jag som minst sagt behövt dig..
du lyssnar på mig och försöker göra det bästa av allt.

Josefin: haha, vi är alltid tillsammans i skolan,
vi följer varandra nästan vart vi än går ?
vi skrattar alltid åt saker som egentligen inte är alls roliga.
du får mig alltid på topp.
och jag känner mig alltid så tryg av din närhet.
fyfan vad du är bra!

Emma: Jag känner mig alltid hemma hos dig.
det är så svårt att förklara och skriva vad jag
egentligen känner för dig ,
det är så mycket och det skulle ta dagar.
Jag älskar dig och litar på dig med hela mitt hjärta .
Du är den som verkligen bryr sig .
ringer upp och kollar hur det är med en .
Du betyder så sjukt mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0