Dag 5 - mina föräldrar.

Dag 01  — En bild på mig &  fakta om mig själv
Dag 02  — Min familj
Dag 03  — Mina närmsta vänner
Dag 04  — En person som har haft stor betydelse för den jag är idag
Dag 05  — Mina föräldrar..
Dag 06  — Det här får mig att skratta
Dag 07  — Det här får mig att gråta
Dag 08  — Vad kärlek är för mig
Dag 09  — Vad hat är för mig
Dag 10  — Detta gör jag på helgerna
Dag 11  — Fyra bilder som gör mig glad
Dag 12  — Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 13  — Tre favorit tv-serier
Dag 14  — En låt som betyder någonting, och varför
Dag 15  — Fem webbsidor jag ofta är inne på
Dag 16  — Hur jag klär mig
Dag 17  — Min tro om vad som händer efter döden
Dag 18  — Om 10 år..
Dag 19  — För 10 år sen..
Dag 20  — Det jag tycker om att göra
Dag 21  — Något du hissar och något du dissar
Dag 22  — En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 23  — Fem bloggar jag läser dagligen
Dag 24  — Något jag är orolig för
Dag 25  — Någonting jag vill göra just i denna sekund
Dag 26  — Två saker jag längtar efter
Dag 27  — Min profilbild på Facebook
Dag 28  — Min största rädsla
Dag 29  — En låt som passar mitt humör
Dag 30  — Fem bilder från olika minnen 2011
Mina föräldrar träffades vid 16-17 år ålder och har varit i hop sedan dess.
De är inte gifta .
mina mamma är ca 168 cm lång och har alltid varit inresserad av hästar och ridit
sedan tidig ålder .
Hon jobbade innan på dagis men sedan efter hon fått mig och Johanna började hon
i stället att städa hos pappa .. hahah ?
hon " jobbar" även lite i stallet där vi står.
Släpper ut och lunsch fodrar på veckodagarna .
och släppa ut hjälps jag och johanna åt på bestämda dagar.
min pappa är 180 cm lång ungefär och har alltid varit intresserad av motorcyklar och
bilar såklart!
Han har tävlat mycket med motorkrossen men slutat göra det genom tiderna dock.
han har även tävlat lite med bil i stället nu !
min pappa äger också en bilverkstad .(yy)
hahah , och nu vet jag inte vad jag ska skriva mer ..
så det får räcka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0