Dag 6 - Det här får mig att skratta

Dag 01  — En bild på mig &  fakta om mig själv
Dag 02  — Min familj
Dag 03  — Mina närmsta vänner
Dag 04  — En person som har haft stor betydelse för den jag är idag
Dag 05  — Mina föräldrar..
Dag 06  — Det här får mig att skratta
Dag 07  — Det här får mig att gråta
Dag 08  — Vad kärlek är för mig
Dag 09  — Vad hat är för mig
Dag 10  — Detta gör jag på helgerna
Dag 11  — Fyra bilder som gör mig glad
Dag 12  — Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 13  — Tre favorit tv-serier
Dag 14  — En låt som betyder någonting, och varför
Dag 15  — Fem webbsidor jag ofta är inne på
Dag 16  — Hur jag klär mig
Dag 17  — Min tro om vad som händer efter döden
Dag 18  — Om 10 år..
Dag 19  — För 10 år sen..
Dag 20  — Det jag tycker om att göra
Dag 21  — Något du hissar och något du dissar
Dag 22  — En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 23  — Fem bloggar jag läser dagligen
Dag 24  — Något jag är orolig för
Dag 25  — Någonting jag vill göra just i denna sekund
Dag 26  — Två saker jag längtar efter
Dag 27  — Min profilbild på Facebook
Dag 28  — Min största rädsla
Dag 29  — En låt som passar mitt humör
Dag 30  — Fem bilder från olika minnen 2011
åhh herre .. jag skrattar verkligen åt allt typ , saker jag i egentligen inte tycker är kul ..
så jag kan liksom inte säga exat en sak jg skrattar åt ..
för jag vet nästan inte själv vad jag skrattar åt .
hehe ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0