Dagens ridpass.

I morse chillade jag mest, sen körde pappa mig till stallet vid kanske 16.30 ? Först gjorde jag maten sen fixade jag Pontus. Red iväg till en annan paddock. Där red jag i kanske 1 tim ? Vet inte riktigt, höll inte koll på tiden faktiskt.
Ibörjan var Pontus jätte jobbig! Bara tittig o ville inte jobba först, sen gick han riktigt bra, fint på tygeln o tuggade på bettet. Sen ringde mamma, då var jag tvungen att sakta av, efter de var han lika jobbig igen...-.-' fast de var ju ett nytt ställe med andra hästar och en hade någon vagn hahah ;) lite nytt för Pontan. Men sen gick han bra igen, så de gick helt ok idag. Han hade ju iallafall ansträngt sig när han jobbade eftersom att han var svättig o trött. Näö jag kanske överdriver, han gick faktiskt lite bättre än bara ok :D men sen kom Thomas o hämtade mig. Träffade farmor o farfar då dem är på besök från Stockholm för att Markus ska Konfemera sig på lördag.
Imorgon ska jag åka tidigt till stallet, rida dressyr för Elin vid 10.45
På lördag är de konfamation
Och söndag är de tävling ! :)
Tänkte oxå skriva lite om mig själv imorgon och om mitt liv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0