förlåt .

förlåt för lite dålig uppdatering .
tisdag vet jag inte riktigt vad jag höll hus ...
kommer faktisk inte ihåg vad jag gjorde !
men jag bloggade i alla fall inte :/
I går hopp tränade jag :D
gick jätte bra .
kom hem från skolan , gjorde läxa
drog till stallet , fixade  där
alltså , mockade , borstade osv
sedan drog vi och tränade .
kom la tillbaka till  stallet vid halv 9 .
och jag var hur trött som helst , så jag bloggade
inte och la mitt hyfsat tidigt :D
idag så har jag varit i skolan , sista dagen !
å herre vad skönt de var .
nu är det de efter längtande påsklovet .
det är fortfarande lika skönt som alltid , fastän jag
bara gått i skolan ca 4 dagar ?
hahaha , men jag och mamma åkte snabbt till stallet och
fixade allt där .
inte alls skönt väder idag så hästarna fick vila
de var ju ändå så duktiga i går osv .
på tal om lovet så blir det nog och försöka träffa kompisar,
även rida när det är bra väder .
leva livet helt enkelt .
har även varit snack om att jag och Alva ska träffas .
fixa med bloggen och sådan .
mysigt !

hör av mig i morgon alla
fina !

♥ L.O.V.E  


SMÅ BILDER FRÅN IDAG !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0