Fredag -Lördag-Söndag

förlåt för lite dålig uppdaternig ..
ledsen för det .
fredags så var jag i stallet och sånt .. red inte eftersom det regna och var inte skönt väder ,
efter jag kom hem så drog jag ut och sprang en stund , otroligt skönt .
det regnade och sånt men det stöde inte så mycket ..
sedan drog jag till grannen .. vi var la 14 st eller något , sjukt kul ..
minnen verkligen :D
skrattar fortfarande !
och så sov jag där till lördag ..
drog hem vid 2 någonting .
hem och byta om , och så åkte jag och johanna till stallet
eftersom mamma och pappa är i dalsland :D
red inte , blåste verkligen hur mycket som helst ..
det var riktigt kallt också !! :/
hem och byta om igen ..
så kom mormor och hämta mig hemma ,
så sov jag hos dom tills idag 'söndag'
åhh ... ni fatta inte när jag somnade ..
vi åt lite påskmat och då fick jag lite ont i min mage ,
så jag tänkte att jag vilar mig lite och lägger mig i sängen ..
HUR TRÖTT SOM HELST  .
och jag somnar runt 7 tiden .. -.-
vaknade vid halv 9 i dag och trodde först inte det var morgon ^^
innan när mormor hämta mig sov jag en timma ..
men jag har faktisk anledningar ..
vi gick och la oss vid 4 osv .
idag då så körde mormor mig till stallet så vi var där vid halv 1
lunchade , fixa och red .
Power gick jätte bra i dag .
fintfint !
kom hem så tog jag och johanniii lite kort :D
väldigt gosig början på lovet .
tack !
hör av mig i morgon ! :)
♥ L.O.V.E 


* några bilder från dagen *




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0