Halv Studiedag! (Y)

Yeeaahh , idag så hade vi halv studiedag så jag slutade vid
kvart i 12 (y)
dock kom inte bussen försen typ 20 i 1 ..-.-
menmen , den tiden är inte helt fel är det är fint väder ändå!
vi hade alltså 3 "lektioner"
Mentorstid
Inriktigning
Engelska
alla lektioner var sjukt chill .
Mentorstiden gör man ju typ inget , bara pratar .
sedan på inriktningen så sa de att man inte behövde ha mig sig gympakläder
och helt blötsligt så skulle vi springa och hålla på .
och jag valde att inte va med mina kläder ..
lite äckligt .. ¨så jag och två friends gick ner till skolan i stället:)
och sedan hade vi bara 50 minuters engelska , som egenligen var mer än en timma ?
sjukt härligt!!
Kom hem och slappade lite sedan drog jag och mamma till stallet ..
red i ca en halv timma .
han var inte så konsentrerad på det jag ville ..
tyvärr-.-
men han gick ändå helt okej .
I morgon är det den allra skönaste dagen .
så aah , gjort lite läxa osv ..
inte alls mycket va det eftersom jag var klar hade bara ett bar få meningar kvar :)
Ska fiXa lite kläder jag ska ha på mig i morgon hade jag tänkt!
så jag hör av mig senare .
L.O.V.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0