Helgen!

hahah , jag har varit rätt busy i helgen ,
knappt varit hemma .. det är därför
jag inte kunnat uppdaterna något.
I fredags så var det ju skola och jag slutade vid 14.20
hem och sedan till stallet jag red inte ?
hahah , kom typ inte ihåg ..:(
med sedan runt 8 tiden så drog jag och några andra kompisar till charlie
, och så var vi typ 12 st :D
haha , sov där också ..
vi hade det i alla fall myyssiiggttt :)
sedan i Lördags så hann jag komma hem en liten stund innan
jag drog till Emma :)
hahaha , vi hade planerat att ha det lite gosigt sådär
dock blev inte planerna som de skulle ..
Alex , Charlie , Hampus och viktor kom och skulle spela
då jag och emma också ville vara med ..
hahah , sedan gjorde vi massa annat under kvällen .
Sjukt kul var det ..
men vi gick och la oss riktigt sent , så jag sov väl till typ
halv ett nästan -.-
då jag var tvungen till att gå upp för jag och emma skulle ut och springa.
haha , sedan drog jag hem .. åt frukost? lunch *
och dekade tydligen i soffan till 5 , då maten var klar ..
har städat och fixat lite tills i morgon , jag slutar nog efter lunch för
vi har halv studiedag i morgon .. wwiiiee!
Jag ska duscha och sånt , sedan gå och lägga mig riktigt tidigt idag !
hehe .. men jag hör av mig i morgon .
L.O.V.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0