Helt slut .

Helluh!
Aa som jag skrev igår...hann ju inte blogga sp drar de lite fort nu innan jag sommnar...zzz
Igår red jag ut med en i stallet i kanske 40 min ? Jätte härligt men lite blåsigt. Pontus var så j*vla pigg ! I slutet var han ännu värre ! Men men...vi kom hem iaf efter att fått ta 3-5 fighter med honom, fick backa en bit hem med...de funkar ju oxå (yy) sen red jag honom i ridhuset en stund då mamma kom oxå. Pontus var SUPER fin!!!!!!! Herregud! Gick verkligen perfekt! Så de var lyckat! Sen smörjde mamma träns o sadel onsp borstade jag o fixade med Pontan ;) backade o lite så.
Idag då.
Gick upp klockan 6.15 som ni såg tidigare på bilden...inte så kul på lov...men vad gör man inte ?
Körde ner till Bollebygd då vår telefon (GPS) sa att vi skulle in på en söndrig väg ? Hål över allt o en massa gupp! Trodde nästan att vi skulle dö! O herregud ! De var den värsta vägen jag åkt på någonsin! Sen när vi kommut fram upptäcker vi att de fanns en annan väg som var normal. Whuut??
Men Pontus gick jätte bra! Två fina dubbelnollor på LC o LB :)
Sen åkte vi hem o fixade i stallet osv...
Och nu sitter jag i sängen o bloggar ;)
Imorgon ska Pontus bara skrittas, om vädret håller så tänkte jag o Josefine rida ut o ta lite kort, om de regnar rider jag i ridhuset. Sen ska jag sova över med Josefine...fast vi kan inte bestämma oss hos vem vi ska sova hos...well well vi får väl bestämma de snart hahah ;) fast de är ju lika kul hos båda så de är svårt o välja..
Men nu ska jag sova efter en lång dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0