Hiss och diss!

Eftersom att jag bloggar på min mobil så kommer inte bilden på produkten efter just den texten. Alla bilderna kommer efter varandra efter hela texten. Förstår ni? Jag skriver vad de är för produkter först :D

HISS
för manglansen eller vad man säger...
Satin Sheen heter märket.
Extremt bra till man och svans, gör den lenare, mjukare, glansigare och starkare!

HISS
till benlindonrna!
Jätte checka, både foder inne och sedan en tajt linda runt (som ett bandage) allt i ett ;) bra pris oxå!

DISS
till den dåliga hov penseln, gick sönder efter bara några dagar, ful oxå, sammlar upp smuts...

DISS
till mina örhengen, snygga men dålig kvalite, gick sönder direkt när jag tog av dem från paketer. Kostade 80 kr tror jag. Gick inte att byta sa dem i kassan när jag köpte dem...hum blir lite misstänksam där...

Hittade inga bilder på internet så tog bilder själv...

Ledsen att de nästan bara var hästprylar typ..heheh men men.
I'm a stall brud!

// Alva <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0