Ingen rubrik .

Bättre sent än aldrig iaf xP
Förlåt att inlägget dröjde men men...
Igår så red jag Pontus i ca 1 tim. Hade tänkt rida ut först men vädret var inte på min sida...
Pontus gick SUPER fint! Gick verkligen jätte bra! Tränade lite på pogram o så ;)

Idag har de varit en skön dag. Först åkte vi hem till mamma o letade efter påskägg hahah xd sen åkte vi hem till pappa, dem hade gömt 5 st små påskägg i varjes rum. När man hittat alla äggen får man ett stort! + att vi drog lått om vem som skulle få bonusägget "de gyllene ägget" och de var Rikard som vann de...aja. Sen hann vi inte åka till stallet och för att pappa ville att jag skulle vara med familjen. Så Pontua fick vila idag, men imorgon ska jag rida igenom honom och sedan rida ut. Tänkte rida tidigt ;) men får väl se hur de blir me det...hoho nää men sk faktiskt försöka me de.
Så vi kollade på Sagan Om Ringen 3. Och måste bara säga de. Sagan Om Ringen är en utav de bästa filmer jag sett! Den är så bra gjord! Allt ser nästan äkta ut hahah :) men sen åt vi en fin middag med förrätt o så. Sen spelade vi lite Rock Band och sen kollade vi på en till film. A Night At The Roxbarry eller hur den stavas xd men oxå en jätte bra film! Kanske inte ett jätte stort inlägg well well, blir mera imorgon + att på tis ska jag sova över med Josefine då vi ska ha ett videoinlägg + bildbomb! Vad sägs om de va? Hahah :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0