Kortfattat, frisk iaf :)

Hej hej! Uppdaterade inte igår för att jag inte hann. Igår kände jag mig friskare men stannade hemma bara för att inte smitta någon. När mamma kom hem så åkte vi till stallet och hon mockade o gjorde maten medans jag bprstade Pontus. Hahahahaha Pontus var typ statisk så när jag nuddade honom fick han en stöt xd hahahah han hoppade till flera gånger! Jag red i ca 1tim i ridhuset, gick helt ok. Kände att han var lite stel men har ju inte ridit honom sen lördags så... Aja, åkte hem och gjorde aaalllllaaaa läxor!! Kom på igår kväll att jag skulle ha spanska förhör tills idag, svenska redovisning tills idag och tills imon matte, No och engelska prov!! Whuuut?? Så gjorde spanskan, engelskan och svenskan. Sedan idag gjorde jag No och matte. Ska läsa på lite mera på engelskan efter maten me. Gick iaf till skolan idag, var lite bubblig i magen men de gick bra :) Blev inget stall, men imorgon ska jag hoppa :) ska bli kuuuul!
Btw de är sista dagen i skolan imon! För på fredag är de långfredag och sedan är de påsklov! Wohooo! :DD <3

Men nu ska jag äta så ses imon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0