Lördag-Söndag.

Igår han jag verkligen inte att blogga.
förlåt!
men jag åkte till stallet vid 2 sedan kom johanna med moppen vid
3 tiden kanske ?
då hade jag redan fixat allt mitt + Alex som vi hade hand om
för att hans ägare skulle vara borta .
så johanna fixade hennes och sedan
gjorde vi i ordning hästarna när klockan var runt 4 .
innan vi var ute och red var klockan nästan 5 och jag skulle
till Ida vid 5-6 tiden ...-.-
jag och johanna red upp till bräckan och travade och galoppernade lite
där .
sedan hem till stallet igen och gjorde det sista ..
snabbt hem så jag kunde fixa mig till kvällen .
packade och bytte om på ca en kvart ..
och det är inte likt mig ...!!
men kvällen var toppen ,
och jag tackar för det alla :)
vi somnade la runt halv 4 .. -.-
vaknade vid 10 någonting ,
då käkade vi frukost och sedan drog jag hem
men jag mamma och emma åkte först till stallet och fodrade .
kom hem .
efter en liten stund åkte jag och johanna moppe till stallet och fixade
det där :)
det blåste så in i bengen så vi red inte :/
och hurtig som jag är så gick jag ut och sprang i stället .
hehehe , sedan åt vi lite middag osv ..
Imorgon är det skolan , jag slutar halv 4 -.-
usssccchhh ! tänk att lovet redan är slut .
men tror vi alla klarar två månader ?
dddååå det är sssooommmmaaarrrlooovvv :ooo
wellwell , ni får nöja er med detta i dag :)
L.O.V.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0