Måndag!

Har inte så mycket att säga så
jag gör ett litet inlägg bara .
Jag gick idag upp kvart i 6 för
att duscha .
sedan fixade jag mig .. :D
och sedan åkte jag och mamma till stallet
och släppte ut alla hästarna och gjorde lite hö påsar.
blev inget stall eftersom jag slutade sent osv
så jag tog bussen hem vid 4 tiden ungefär.
sedan gick jag bara och chillade hemma typ..
jag var hur trött som helst och mådde inte
sådär jättejätte bra så jag gick och la mig en
stund i min säng efter maten :)
och där dog jag ..
och vakna nu för inte alls länge sedan ..:)
heheh .
men i morgon är det rätt chill dag .
jag slutar 14.20 ungefär (y)
Så hör av mig i morgon!
L.O.V.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0