Måndag

ja , min måndag och söndag kväll  då .
har inte hänt sådär jääätteee mycket .
men i alla fall , igår vid 8 så gick jag och emma ut och sprang .
bara för att vi är bra ..
sedan kollade vi stallkompisar och efter de så sov hon över här :D
gooosss :D
idag så skulle emma upp tidigt vid 9 någonting .. sedan vid halv 10 drog hon hem ..
sedan vid 11 tror jag , skulle mamma och johanna kippa sig , johanna skulle färga håret också .
så då slappade jag och fick stå ut med två barn som beter sig som 3 åringar ? :/
hahahahah ..
fixade osv .
efter allt var klart drog vi in till stan , för johanna behövde fest kläder ,
då jag kom hem med två grejer också :o
kanske får se bild .. de kommer säkert dyka upp :D
vi tog en snabbis i stallet ... verkligen inte rid väder ..
hur äckligt som helst ..
mockade och fixade där .
hem och bara tagit det lugnt :D
ska höra med Alva om i morgon och sånt .. :)
men jag hör av mig ! ;)
♥ L.O.V.E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0