:o

Hej alla !
jag har inte gjort sådär jätte mycket idag faktiskt.
Tänkte bara säga att jag har tappat intresset för att blogga just nu .
tyvärr, jag känner att jag inte orkar och ser det som en grej jag måste göra .
men jag orkar inte ..
antingen så tar jag en blogg paus och ser i fall jag vill fortsätta eller så ska jag snacka med
Alva lite ..och bestämmer mig för att " av gå" -.-
Idag då ..
Tisdag.
Jag började som vanligt vid 8.15 och slutade 14.20
Rätt chill dag , den går grymt fort!
skköönnnt!!
aja , schemat.
No
* halvtimmas rast*
slöjd
*mat*
* en timmas rast*
gympa
So

Det ända som inte var skönt med denna dag var gympan .
Vi skulle springa en liten runda så många varv på 30 min .
alltså en uthållings grej ..
jag klarade mitt mål som låg på 6 varv .
och jag är rätt nöjd faktiskt!
dock hände det lite grejer .
men pallar inte att berätta allt osv.
bllaabbllaaablla..
hehe ,
men i morgon är det hopp-träning ..
längtar lika mycket som vanligt!
och det är även miljödag i skolan på förmiddagen också.
då lärarna tror vi är något av lags slavar .
vi ska liksom plocka skräp ?
asså gud-.-
dock kan det kanske göra onsdagen gå lite snabbare
eftersom vi missar våran ssjukkt jävla långa lektion :)
menmen
Fick reda på idag också att jag ska hoppa " clear raound " på fjärås
Får se om han sköter sig ! :))

L.O.V.E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0