Onsdag-Torsdag

Jag uppdaterade ju inte igår eftersom jag inte hade tid.
så ah , jag tar det nu som sagt!
Onsdag, rätt "jobbig" dag i skolan , eller aah .. den går vväällldddiiigtt
långsamt.
men efter skolan åkte hem med bussen , åt lite och fixade ..
vid kanske 5 så drog vi till stallet , gjorde i ordning allt och
och sedan bar vi oss i väg till hopp träning .
vi hoppade bana då igen (yy)
ååh , fyfan vad bra det gick^^
jag älskade min häst till tusen .
vi började värma upp lite .
sedan hoppade vi ett blank och ett "våg-hinder"
på våg - hindret trodde jag att han skulle stanna eftersom
han är så tittig .. men jag avände hur mycket ben som helst och ¨
fick över han på första försöket (yy)
sen började vi hoppa banan :)
han hoppade redan bra på det låga ..
hon höjde lite till , och lite till  och sedan var vi upp i typ 1m .
och han hoppade som han inte gjort annat .
flög över hindrena ..
ååhh ! det gick så himla bra!
någon av de bästa hopplektionerna med han.
kom hem vid halv 10 kanske ..
och var sjukt trött så jag gick nästan och la mig direkt!
Torsdag, idag då , så drog jag till skolan ,
gjort två np i dag , uusssccchh!
det ena visste jag inte ens om ..-.-
men båda kändes riktigt bra!!
när jag kom hem så var jag helt slut
jag och mamma åkte till stallet gjorde det där och
gick ut så de fick äta lite gräs .
och nu sitter jag här -.-
jaaoo . ..
ungefär mina dagar ..
kommer mer i morgon
L.O.V.E
sommar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0