Praou!

Hej, sent inlägg idag jag vet...
Ville bara säga att jag skickade in brevet idag, nu är de bara att HOPPAS!

Men dagen började såhär.
Jag gick upp u duscha sen fixade jag mig, sen åkte jag med Thomas t jobbet. Först åt vi frukost där sen kom en gammal jobbkompis dit och bjöd oss på prinsesstårta! Lyx! (yy)
Sen åkte jag o Thomas till Marsstrand, där skulle vi byta en magnetron i en radarsändare. Påvägen dit åkte vi elbil. Sen fick jag köra halva vägen :D de var skit kul :) sen bytte vi den saken, jag fick göra halva arbeter själv, stolt! (aa)
Sen åkte vi tillbaks, påvägen till färjan åkte vi igenom ett gammalt fängelse där Lasse-Maja suttit inne, tog lite kort där o så :) sen åkte vi tillbaks, åt pizza. Och sen var klockan 4 ? Så vi åkte till stallet och så mockade vi och gjorde maten.
Pontus fick vila idag ;)
Och när vi kom dit så låg Pontus och vilade hahahah så sött!!
Imorgon är de praou igen.
Hahah är kommer några bilder, jag bloggar från min mobil då de inte funkar att ladda upp många bilder -.-'
Men de kommer fler imorgon, kommer två 3 nu iaf :)

// Alva <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt

2012-04-27 @ 14:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0