Resultat.

Hej hopp! Ledsen att jag inte bloggade igår men hann inte, kom hem sent osv.. Drar igårdagen och idag.
Igår tävlade jag ju som sagt.
Första klassen var han lite tittig men gick ändå bra! Grunden gick fin fint! Sen i omhoppningen glömde jag av mig...sen ser jag hindret i en sväng då jag får vända Pontus jätte fort och han får hoppa stilla stående... hoho ;)
Men de gick bra var ju dubbelnolla och de ledde til VINST!! Jag vann ett hööks schabrak, rosett, plakett och ros ;)
Nästa klass kändes han super fin! Först var han lite lat men då sa jag till honom och han lyssnade jätte bra! Sen kom jag fram till första hindret...då tog jag världens sämsta sväng ? Typ omhoppnings sväng...failade lite där..xd han knappt så banan så kollade inte på vilken väg jag skulle ta till ettan..well well vi kom över hahah. Grunden gick bra, omhoppningen körde jag mera på att rida fort, han inte ta så många omhoppnings svängar + att de inte fanns några nästan ? Men jag blev dubbelnolla med bra tid och de ledde till VINST!! Jag vann 200 kr på hööks, plakett, rosett och en ros ;)
Och så vann vi 500 kr på Esters och en stor hink med godis o chips på lotteriet, så de var min tur dag igår!
Allting bara stämde mellan mig och Pontus! Han ställde upp i alla tillfellen! Så de kändes super bra, nästa tävling är nästa helg då de är stilhoppning.

Idag var de rätt så segt, mentors tiden pratade vi bara, engelskan kollade vi på film, matten var seeeeg men jobbade 2 sidor. Duktig chey ?
Spanskan var seeeg...
So:n var ok :) och Elt:n hade jag inget att göra och hade en jätte jobbig lärare...
Efter skolan körde min mormor mig till stallet vid 3 tiden ? Gjorde "varvet" och sen red jag i ridhuset i en tim kanske :)
Pontus gick fin fint!

Och nu är jag hemma, ätit, hjälpt Jacob med att städa hans hamster bur, kollat tv, bloggat.

Godnatt!

Btw imorgon kommer hiss o diss ;)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3212877/images/2012/pic_198763387.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3212877/images/2012/pic_198763372.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0