Ska vi sluta eller? ;o

Håller faktiskt med Josefine att de är lite jobbigt med bloggen just nu. Först ska man till skolan sen till stallet, hem, göra läxor och sen vill man chilla. Faan jag glömde att blogga....så är de för mig...
+ att statistiken har blivit sämre...vad är de för mening då? Jag vill bara blogga om de är många som läser...så jag o josefine får snacka om de för jag tänker inte har bloggen själv för då blir den nog aldrig uppdaterad. Så antingen tar vi bloggpaus eller så avgår jag. Men om statistiken blir bättre så KANSKE vi fortsätter vi fårse. De handlar om hur mycket de blir bättre.
Skriver lite om min dag sen...

Chill out


Kommentarer
Postat av: anonym

men ni skriver inget ni skriver bara långa inlägg så man orkar ju inte läsa, ni har ju iphone då kan man ju göra inlägg i skolan till exempel.. och snälla sluta inte med bloggen den e as bra! <3 :)

2012-04-24 @ 20:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0