Sluta eller inte?

Fick en kommentar om att vi skriver för långa inlägg och att vi borde blogga mera små inlägg som tex i skolan.

Jaa de var ju faktiskt en bra idé. Men som sagt ifall inte statistiken blir bättre så tänker iallafall jag avgå, sen vet jag inte med Josefine men vi ska ta ett snack. Kanske blir en bloggpaus och sen börja igen med ny header o så. Men vi fårse. Måste höra med Josefine.
Fast jag lovade ju att jag skulle skriva om ridpasset. Red ju somsagt upp till fjärås ryttarförening, där hade vi dressyr träning med laget. De gick dåligt ibörjan för Pontus ville vara före hästen som var framför. Men sen gick han super! Han gick fint på tygeln och jobbade under sig.

Imorgon vet jag inte hur planerna ser ut för dagen eller med bloggen, somsagt så får jag höra med Josefine hur de blir med bloggen...

Men ni vill ju läsa om hästar, tävlingar, våra liv, vår familj och om våra vönner osv right? Så läs mera då och tipsa era vänner, länka vår blogg. Så är ni världens bästa blogg läsare. Då är de större chans att vi inte lägger ner bloggen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg inte ner!!! Den e ju bra, bloggen!!

2012-04-24 @ 22:46:45
Postat av: Anonym

Promise???

2012-04-24 @ 22:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0