Stallet :)

Har precis kommit hem från stallet nu :)
Red två ponnys i paddocken i dag :)
Power : tränade lite på de vi gjorde på träningen i går :)
han gick väldigt bra och en fin framåt bjudning .
var också väldigt lätt i munnen .
gjorde lite övningar som vi även gjorde på träningen då
i galoppen och de kändes verkligen att han fattade
hur han skulle göra nu (yy)
Mandy : ' en häst * d-ponny* jag red på grund av att ägaren har semester '
det var lite meck med att komma upp , men jag kom upp
efter en liten stund ..
hon gick verkligen över förväntan i trav och skritt .
hon gick jätte bra på tygeln och också fin framåt bjudning .
i galoppen .. så var hon rätt pigg , så hon bockade lite .
hahah , men annars gick det bra med henne med idag (y)
gjode annars det vanliga i stallet .
Mathilda körde dit oss för mamma hade klippt hennes hund då hon
ändå skulle dit ! :)
Nu när jag har tid tänkte jag också göra en sån här .. dag 1 osv .. :)
Maaaannnddyyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0