Träningen igår .

Igår vaknade jag och Alva vid 10.11 ..
av att hennes pappa ringde :)
haha , hon skulle i väg och ta spruta som sagt ..
Vi hade det toppen .
Efter mamma kom hem så fixade vi i stallet och tog in hästarna så
det fick torka till träningen .
Sedan hem och äta vila och sedan drog vi oss till stallet igen ...
hahah , sedan kom johanna och så åkte vi till hopp träningen,
det var bara jag och johanna denna gång .
då vi verkligen får träna på det VI behöver (yy)
vi började med lite dressyr .
hahah , det gick la rätt bra i slutet
sen så började vi hoppa några hinder av en bana vi skulle hoppa senare .
sedan hopppade vi då banan , lite lågt sådär i början ,
det gick la bra , vi kom lite fel på något hinder då han var helt galen och typ laddade förfullt .
hon höjde sedan till kanske 70-80 cm ..
han hoppade som en dröm över alla hinder !!
sedan hoppade jag det en gång till fast kanske 80-85 cm ?
och det blev fel och fel och fel och fel .
jag blir så besviken på mig själv ,
och denna gången speciellt på Power .
han bara rusade , och jag avände  mina ytter skänklar då han bara sparka åt mig och
distansen blir bara hel fel ..
jag blev så sur så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra längre tappade mycket fokus på hindret .
jag var helt slut i kroppen och helt blötsligt börjar bara tårarna rinna ..
Får då en lugn och bra förklaring från min tränare ..
som jag verkligen behövde .
lugnade då ner mig och tog om banan i gen och han gick skit bra ..
som min tränare sa att han har en del respekt för mig när jag blir sur . då han skärper sig , men
han ändå är laddad på att sparka ... både bra och dåligt :DD
sedan tog vi ett sista hinder ' oxer' på 90 - 100 m ..
han hoppade skit bra över , och jag kände att det var ett skit bra slut .
ändå kanska nöjd med träningen trots allt :)
sedan kom vi hem kanske vid 10 halv 11 .. och jag var så trött som jag gick och la mig direkt typ .
därför var det att jag inte bloggade på kvällen i går  tyvärr ... :/
wellwell.
♥ L.O.V.E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0