Tykna människor

Hej! Är nu trött efter en lång dag.
Som jag skrivit i de tidigare inläggen så var jag ju då på hopptävling.

Första klassen gick super! Pontus kändes fin. Han tittade lite på muren men då sa jag till honom och vi var nolla med bäst tid! :)

Sedan den andra klassen vad de stilhoppning.
Pontus kändes jätte bra, men han kollade på samma hinder (muren) och jag tog till rösten o benen. Så vi var nolla! Men dommarna drog av poäng för att jag tog till rösten. Dessutom så bedömde dommaren bättre till dem som gick på ridskolan som hade hästen lång och lat. De var tydligen snyggt..host host enligt dem då. Så jag var andra utanför. Lite surt men men...de var ju ändå ingen rättvis dommare. Sen när dem ryttarna kommer till gp-ponnyn hahah då blir dem inte glada! Om dem äns kommer dit...nää nu är jag lite elak.
Ger over it. Men dig ska jag aldrig mera åka igen! Dem la aldrig upp resultaten och var super sega, dem tog 2 timmar på sig! Och så sitter man där i 2 timmar i onödan! Eftersom att vi inte visste om jag var placerad eller inte, och om jag var de och vi åkte så skulle vi få betala böter. Och när man frågade om dem var klara snart sa dem bara jätte tyket de kommer upp snart. Så sa dem i 2 timmar...eeeh???

Men jag är jätte nöjd med Pontan, två fina felfria rundor :D

Imorgon ska jag praoua (stavning) hos Thomas, Pontus ska få vila imorgon oxå.
Blir att gå upp klockan 7 imon o duscha sen åka med Thomas o jobba, sen samma sak på tisdag.
Well well, godnatt!

Btw Pontus var jätte bra i transporten oxå, lite orolig i början.
Skrev oxå ert brev idag som jag ska skicka in imorgon, vem de är till ö hemligt hahah! De får ni reda på snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0