halloooo !
på onsdag är det hoppträning , så mamma tänkte det var bra att jag och
johanna skulle hoppa , så hästarna inte är hur pigga som helst !
dock var det rätt bra, Power och Annie , var hel galna .
de var verkligen hur glada som helst för att få hoppa :D
johanna har ju en gång ramlat av annie och gjorde en kraftig stukning i sin fot ,
och så stukade hon den i gen när vi var i trysil . så hon fick rätt ont i dag , så
hon tog det en aning lugnt :)
Jag tog det också lugnt , dock inte lika lugnt som johanna .Men mamma filmade lite och jag har några kort .
kommer ut bilder senare .. filmerna får jag se :)
Power gick bra i dag annars , lite dålig bjudning i början ,
dock inte efter hoppning .
Men fint gick han .
Sedan fixade jag la det vanliga .
Mocka , men mamma gjorde hö :)
bara allmänt mys i stallet typ !
Första dagen i skolan på typ en vecka .
lite segaren vanligt på måndagar .
Kom hem , åt lite mat och drog sedan driekt till stallet :)
aah ,  typ min dag :)
såg också att Alva var sjuk . Hoppas hon snart mår bättre igen  ! :D 

Har lite planer som jag ska se ska fixat angående bloggen :D
men får se vad det blir av dom .

♥ L.O.V.E 


åh herre .... en såndär lagom fin bild .. men tänkte att jag kunde vara go och
bjuda på denna sockertopp :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0