Våran daag ❤

Hejsan!
Vi sitter hemma hos Josefine just nu, så vi tänkte att vi skulle skriva ett inlägg tsm.
Alva : Först på morgonen så körde pappa mig till stallet eftersom att de regnade jääätte mycket ! Sedan mockade jag o gjorde maten. Sen gick jag ut i skit vädret och hämtade Pontan. Han var helt igenomblöt ! eller inte där täcket var men överallt annat ! Så torkade av honom o borstade. Sen red jag konom lite lätt i ridhuset i 30 min, bara skritt o trav eftersom att han gick hårt igår. Gick super! Pontus kändes fräsch och fin ! Sen körde Elin hem mig till mamma. Där duschade jag fort o fixade mig, sen åkte jag buss till kungsmässan och träffade Josefine. Där gick vi liten stund sedan träffade vi Ellinor och Josefina. Köpte ett par örhängen, jeans och en svart tröja. Kommer kanske bild på de sen.
Sedan åkte jag o Josefine buss hem till henne och tog lite kort o fixade med bloggen. Mysigt ! Åt lite popcorn o så ;)

Josefine: Mamma väckte mig vid 7 ungefär , vi körde Johanna och Frida till shell då det skulle
upp till Värmland ! .. saknar henne en del :)
sedan åkte vi till stallet och släppte ut hästarna och fodrade , fixade då allt
på morgonen.
När vi kom hem var det något ström av brott som tydligen var bestämt .. och det förstörde en del ..
fick sminka mig i mörket , kunde inte duscha osv ..
sedan åkte vi och tog in våra hästar + aafke , nancy och juvelika ,så det fick
lunch inne.
mamma körde mig sedan till kungsbacka , och så det som alva skrev då :)
Jag köpte en " skorta " ,vit !
ja , som sagt det som alva skrev , vi dunkar nu musik .. och coolar oss :DD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0