Whatever...

Helt utmattad, trött, seg, glömmer bort vart jag lägger grejer, lägger mig aldrig och sover osv...
Alla dessa tecken, skolan har börjat.
HATA!
Super stressad och irriterad...
Gud vad jobbigt...
Men nu ska jag inte vara för negativ.
Possetivt är ju att vi inte fått några läxor den här veckan, gilla gilla hahah! xd
Men nu ska jag berätta om vad jag gjort idag.
Skolan först, No första lektionen då vi pratade om rymden o så.
Håltimma i 2.5 tim :DD gick hem, städade min garderob, åt mat, chilla ;)
(mormor fick mig att städa garderoben)
Back to the school. Musik, svenska idrott.
Gick hem. Åkte buss t stallet.
Red ut med Sara i ca 1,5 timme! Hahah men vi hade de toppen, red i skogen o så, hittade en ny ridväg :) awesome!
Sen gjorde jag "varvet" och mamma och mormor kom o hämta mig. Sen åt jag o så. Men helt ärligt, de är väl inte så kul när man nästan bara skriver samma igen o igen o igen...om skolan o så. Så jag hade tänkt ändra mig lite, skriva 1 inlägg på morgonen, 1 i skolan och ett på kvällen om ridpasset. OM JAG HINNER!
Men då blir de mera uppdatering, good right?

Imorgon är jag stall fri! Ska vara med kompisar, kommer bli awesome!
Tråkigt är att mormor och morfar pker hem till värmland imorgon :"(
Men vi ska komma till dem på sommarlovet! O gud vad jag längtar till sommaren!!!! :DDD

Torsdag är de hoppträning, tagga!

Fredag, rida ut ;)

Kommer hiss o diss sen :D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-04-17 @ 22:17:18
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0