20 grejer du kanske inte visste om mig ♥

  1. jag är sjukt mörkrädd
  2. hatar spindlar
  3. spyr på folk som tror sig
  4. älskar sommarn
  5. första gången när jag satt på en häst var när jag var ca 1 år
  6. jag verkligen älskar pengar .
  7. jag suger på att spara pengar :/
  8. utan min syster Johanna är jag ingenting
  9. jag är ca 165 cm lång
  10. mitt fullständiga namn är : Josefine Nathaile Larsson
  11. min skostorlek är 37-38
  12. jag skulle haft en lilla syster
  13. jag är oftast glad
  14. jag står nära min familj
  15. jag hatar när folk sprider falska rykten
  16. gillar verkligen inte när folk härmas
  17. min häst är min allra bästa vän
  18. jag är rädd för döden
  19. jagär sjukt beroende av facebook
  20. jag älskar mina vänner och dom är allt



Kommentarer
Postat av: elinlinnealindvall

veckans blogg vald, in och se om det blev ni :) http://elinlinnealindvall.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-2.html#comment

2012-02-19 @ 23:39:17
URL: http://elinlinnealindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0