Bäst vän ♥

Du är den jag litar på , den som inte säger vidare de hemligheterna jag berättat , det är dig jag lutar mig i mot när jag är ledsen. Allt vi gjort betyder något så stort . Älsklig , jag har känt dig halva ditt liv , och det är inte slut än ! Du och jag har mycket mer att ge . Jag pratar med dig , utan ord !
Att bara krama om din hals . Gör att jag känner mig varm .
När jag fick dig , hela mitt liv förändrades och allt blev genast bättre ! 
skulle kunna skriva en hel bok om hur underbar du är vännen . 
Trodde aldrig jag skulle fastna så för dig som jag gjort ! 
På din rygg jag känner mig säker . 
I din närhet jag är som lyckligast 
Min alldeles egna häst ♥
Oh I´ve got the Power 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0