Dagens ridpass <3

Nu har jag en sån där "livet är perfekt" känsla ! Skulle vilja ha en sådan känsla hela livet ! När jag red gick de skit bra,(berättar mera i detalj sen) jag har världens bästa kompisar, världens bästa ponny, världens bästa mamma som köpt en skit snygg tröja till mig när jag var i skolan som jag får när jag kom hem och subway ! (yyyyyyyy) så lyxigt !
Älskar dig mamma ! <3

Dagens ridpass :
När jag kommer till stallet så är alla jätte snälla där, Pontus är hur gullig och snäll som helst och det är trevligt i stallet :) jag borstar o fixar med Pontus, sedan rider jag ut en tur med Sara för att det var fantastiskt väder ! Sedan red jag i ridhuset i ca 1 tim. Först började jag samla Pontus, gjorde lite halvhalter och plockade i tygeln. Pontus svarade jätte fort och började tugga och gå jötte fint på tygeln. Så red jag igenom honom i galopp o trav där han också gick jätte fint på tygeln. Och så gjorde jag de vanliga, skänkelvikning, serpentinbågar, volter osv.

Dagens hiss : Pontus var jätte duktig<3

Dagens diss : Skolmaten -.-

Helt underbar dag ! Puss<3

Bilden *Äntligen försvinner snön!!*
Tröjan jag fick :)
Labb på NO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0