♥ Glad alla hjärtans dag ♥

Aldrig hänt förut men just i dag började min hjärna entligen tänka :D hahah , men asså .
vid ett sådant "tillfälle " som alla  ♥ : ans dag har jag aldrig tänkt på vad jag i egentligen har för vänner .
Var nästan helt röd i ansiktet när jag för en gång skulle samlat mig , jag grät av lycka att just dom underbara vänner jag har
att dom just är mina vänner . Att just jag fick dom bästa av dom alla .
När jag tänker efter så älskar jag mitt liv , om jag inte skulle haft min familj och mina vänner skulle jag inte vara något
Det är dom jag lever på . Det är dom som gör mitt liv värd att leva över huvud tagen !
Jag älskar dom och älskar är inget starkt ord vid detta tillfället .
Även ni som läser bloggen , som jag kanske inte känner . Ni gör min och Alvas blogg , ni gör så att vi ens vill fortsätta
Ni är underbara .
Med tårarna i ögonen vill jag bara säga att jag verkligen älskar er och att ni betyder allt

Emma Carlagård
Josefin Eriksson
Sara Eriksson
Emma Ingvarson
Ellinor hägg
My family ♥*häst och hela köret *

Det är ju självklart många mer .. så många så jag funderade inte ens på att skriva alla ..
Men det är dom som stått mig som närmast i det " svårare " tillfällen .
Med ett varmt hjärta vill jag önska er alla en "Glad alla hjärtans dag " 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0