GRÖNT KORT

Heeeellllloooo !
Nu är allt som vanligt med bloggandet för min del ! Var ju i sälen då jag inte kunde blogga....:'(

Semestern var jätte bra ! Så sjukt härlig<3

Resultat av semestern :

Bra :
+ Det var jätte härliga backar !
+ Vi var på de nybyggda badhuset Experium !
+ Vi hade de mysigt med mormor o morfar !
+ Lärde mig åka bättre
+ Personalen var trevlig ^^
Dåligt :
- Vädret var bra "varannan" dag :/
- Semestern gick FÖR fort
- Backarna blev fort uppkörda
- Det var nästan bara DANSKAR DÄR!!

Resultat : 4,5 :)
--------------------------------------
Vet ni vad? Jag har äntligen tagit GRÖNA KORTET ! Det var prov idag och de gick suuuupppppeeerr !! Är så stolt ! (yyyyy)
(grönt kort måste man ha för att kunna tävla i ridsporten)
Så nu kan jag tävla för fullt, akta er!
HAHAHAHAH !!
Aja, nu får jag behärska mig lite..
Fick inte träffa min prins idag ! :''((
Eftersom att jag hade provet så fick Thomas ta hand om honom, min älskade mamma var med på provet så jag fick lite hjälp iaf <3

I SKOLAN så har vi fått hänglås ;S
Många som är besvikna på detta min inte jag, jag tycker att det nästan känns som om man vore äldre, hehe :)
Och i mars ska vi ha np i matte !
woho...*gör vågen av längtan* eller inte..
Aja kollade runt på andras bloggar + att jag såg Josefine också hade skrivit 10 saker som ni inte visste, så jag tänkte varför inte...?

10 saker som ni inte visste om mig :

1. Jag har lätt för mig i skolan :)
2. Jag är lite mörkrädd...
3. Jag önskade att jag hade en stora syster
4. Jag gillar att ha lite egen tid ibland
5. Jag hatar spindlar ! Usch !
6. Min önskan är att bli veterinär samtidigt som jag hade en egen hästklenik och ett stall med mina tävlingshästar som jag tävlade i lansdlaget, skandinavium osv.
7. Jag hatar mobbning
8. Jag började rida på ridskolan nör jag var 6 år, sedan hyrde jag en b-ponny som inte var snäll.
9. Jag började tävla på "riktigt" detta året.
10. Jag är mig själv och ingen annan, så jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig. Det är deras problem.

Btw. Jag ska på Göteborg horeseshow kanske på torsdag (inte bestämt men har två billjetter ditt) och så ska jag dit på lördag, kanske ses? <3

Bilden : *mulen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0