Hej alla goda och glada :D

Precis hem kommen från Kungsbacka :D
Var på kungsmässan och shoppade lite kläder eftersom jag fick min lön i förtid :D
wwwiieeee , jappjapp , lägger upp bilder på dom sen för dom ligger på mobilen och pallar just nu inte lägga över dom :/
aja , tog med mig  1500 kr och kom hem med ca 105 eller något ......
resten som då är 1000 kr ligger nu i min lilla "spargris " .. :D
Så är det (yyy)
Jobbade idag ju .. imorgon är den sista ... skönt . Känns som det är nu mitt lov börjar då jag får 2 dagar -.-
Men aja , som jag sagt innan , vad gör man inte för pengar ? det är ju inte dåliga pengar heller .. 2400-2500 kr .
Slutade som sagt 4 och kom hem runt 5 . Imorgon är det ju fredag så vi slutar 3 :)
Blir nog stallet imorgon , ANTLIGEN ! klart det kan vara skönt och vara borta fråbn allt det nu när det när jag jobbar och kommer hem sent och det är svin kallt o.s.v .. MEN FAN VAD JAG SAKNAR MIN PRINS !
Dock är det ju ingenting från när jag är borta i 4 veckor utomlands.. och det är fett jobbigt :/
Tillbaka till sak .
I helgen vet jag inte riktgit men blir nog att jag kanske träffar simon , emil och emmmsaaaann :DD
Mysigt ;D
ah , jag hör av mig imorgon , för nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer ..
Lägger ut bilder på kläderna och det om en liten stund . Hoppas bara det funkar nu :)
Power och Joystick * min förra häst *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0