helgen

heejjj !
tar lite snabbt vad jag gjort i helgen :)
har ju inte kunnat blogga så mycket eftersom jag varit lite upptagen o.s.v :)
fredag
var i skolan slutade runt 14.20 ..
drog hem sedan till stallet .
sedan chillade jag ,
och runt 10 halv 11 drog jag till Alex ,Charlie och Hampus :)
Va med dom till ca halv 12 för jag skulle upp tidigt på lördagen
så det blev inte så länge ..

lördag
gick upp rätt så tidigt som sagt , 07.30 ..
drog hem till Emma Carlagård så åkte vi till Scandinavium
kollade på förmiddagen :) jättemysigt
vid halv fem åt vi på bergakungen . verkligen hur trevligt som helst , ett gäng man vill umgås med !
vi gick tillbaka till scandinavium och gick lite på mässan det sista :)
köp de två dagarna jag tillbringat på horse show :)

  • Polo tröja
  • Polo schbrak
  • john whitaker överdrag till sadeln
  • sliver , glitter pannband
riktigt nöjd (y)
sedan åkte jag med hem till Emma och sov där med sandra också , eftersom mammi och pappi var borta .

söndag
vaknade vid 10.30 någonting , efter vi legat och dragit oss ett tag gick vi ner ock gjorde oss lite frukost :)
vi kollade lite tv och sådant ... chillade helt enkelt !
nästan klockan 2 körde Eva mig till stallet eftersom min polle skulle sättas i gång i dag , wwiiee (y)
åh älskade eva köpte bulle till mig och syster utan att jag nämt något , inte sagt ett ljud .
det skulle köpa bulle som de skulle ha till stallet , då hon kom med en till påse som hon gav till mig .
underbar är hon 
När jag kommit till stallet började jag mocka på direkten , efter det som syter med kläder o.s.v
och så fixade jag det andra också .
tog in pollen mig och bortade och fixade det som behövdes , myste lite och tog det lilla lugna :)
eftersom han bara skulle sättas igång i dag så red jag ju inte alls hårt , utan skrittade massor och trava sammanlagt 2 varv
pigg var han .. men vi får ju ta det lugnt nu i början som sagt ;)
* om det går kommer det bilder snart , de ligger på mobilen och orkar inte lägga över dom , men får se om det fungerar *
kom hem och så åt jag lite , sedan hoppade jag in i duschen .
fixat med grejer tills morgondagen då det är skola igen ....
taggar inte -.-
helgerna går alldeles för fort .
aja , sen blir det sängen så jag säger GodNatt 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0