I'm back!

Precis!
Har inte kunnat uppdatera, ledsen men hade så sjukt mycket att göra!
Aja..nu har jag ialla fall tid. Tänkte skriva lite grann om dagarna och om vad jag ska göra samt lite sammanfattat om min personlighet ^-^

Vet inte riktigt om jag sagt det tidigare men i söndags gick jag två felfria rundor på LB med Pontus (yy) film finns på fb (mammas) måndag, skola och sedan grönakort kurs, tisdag skola och stall, onsdag skola ( nationellaprov i svenska, två läsförståelser och en berättelse..) kändes rätt bra faktiskt :P Torsdag skola, åkte till stallet och sedan träna jag, det gick helt okej. Hoppade lite olika samt trekombenation. Idag fredag, skola då jag hade nationella prov i svenska igen...woho..-.- kändes bra ändå. Sedan gick jag hem ( slutade 13 hoho (yy) ) Var hos kompis en liten stund innan oxå. Sedan körde mamma mig till stallet och jag skrittade ut en stund. Sedan kom vi fram till ett stort läskigt rör! Pontus blev såklart rädd och flåsade. Visste inte om jag skulle hoppa över eller vända. Sedan bestämde jag mig för att hoppa, med nöd och neppe kom vi över. Det var nog första gången Pontus hoppade över ett rör, det blev inte lättare för att det låg ett annat rör bakom så Pontus fick hoppa skit långt!
Aja efter det red jag i 30 min i ridhuset.
Kom hem, packade kläder och nu sitter vi och kollar på tv.

Imorgon blir det av till mormor och morfar! Där sover vi en natt och sedan pker vi tillsammans med dem upp till sälen (yyyyy) ska bli så sjukt härligt !
WOHO!! Där ska jag träffa en kompis också :D
Eftersom att jag åker bort och inte kommer att komma hem förrens på söndag kommer jag inte att kunna uppdatera så mycket, kanske hinner med ett inlägg då och då. Vi fårse! Men efter det blir allt som vanligt igen.

Lite om min personlighet :
Jag är mig själv, min stil och allt. Jag gillar inte att låtsas vara någon annan än någon jag inte är för att få vänner.
Jag gillar inte att gå på fest, hoho..
Eller jo asså om jag blir bjuden på tjejkväll eller fest så tycker jag det är kul, men jag är inte en sådan tjej som hänger på elektronen o kungsmässan hela tiden. Istället umgås jag hällre med hästar,familj eller vänner :)
Ehm..humor? Jo det har jag väll..fast asså jag ör inte en sån person som skrattat åt ALLT, jag skrattar åt roliga saker :)
Aa vad ska jag mer säga?
Jo jag är trött nu så jag orkar inte skriva mer..ha det!

Btw vad gör man om morötterna ör frysta? Jo, man värmer dem i micron.

// Alva <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0