IT'S FRIDAY!

Hejsan tänkte bara blogga lite snabbt nu hur min dag varit :)
Först gick jag till skolan som vanligt, hade hk första lektionen då vi gjorde pastasallad vilket var väldigt gott! Sedan var det en lång SO lektion då vi jobbade med jämförelse mellan Sverige och Ryssland. Sedan lunch, och sen sista lektionen matte. På matten fick jag reda på mitt matteprov, blev väldigt glad då jag hade alla rätt. Woho!! Sedan gick jag hem tog bussen till stallet, moclade och gjorde maten där. Loncherade Pontus idag för att jag orkade inte rida, det var JÄTTE KALLT och jag ska ju hoppa imorgon :) Sedan hämtare pappa mig, vi åt och sedan kollade vi på film och hade fredagsmys! Vi kollade på "megamannen" eller något :s Filmen var faktiskt väldigt bra och rolig (yy) och nu sitter jag i sängen och bloggar...fårse vad jag gör sen.

Tänk ändå att det redan är FREDAG! Det har ju gått sååååå fort! Hinner ju nästan inte med :s HAHAH !!
Aja morgondagens upplägg ser väl ungefär ut såhär :)
• Åka till stallet
• Fixa med Pontus
• Lasta Pontus och åka till krk
• Hoppa två rundor antingen två på 90 cm eller en på 90 cm och en på 1 m

Sedan vet jag inte..:s men ni får ha en fortsatt trevlig kväll/helg !

* Tips på bra bok, Fatta eld. Fortsättning från Hingerspelen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0