Jag vet ..

Hej alla !
Jag vet .. dålig uppdatering igår , sorry gubbs .
Men jag hänge med älsklings Sophhhiiiaa igår och så jobbade jag ju  
Jag och Sophia drog in till åsa skulle checka läget på ett """"" disco """" , fyfan -.-
HAHAHAHAHA , det va nog det töntigaste ! serisöt ...
dock gjorde Simon och Gustav det roligt .. jag verkligen dog !
aja , tacktack killar :D
sedan drog jag och Sophia hem till mig så sov hon här :D
Myyyssss 

I alla fall , var i stallet för en stund sedan ... PISSVÄDER ^^
usch !
Gjorde i ordning och fixade där
Nu är jag hemma .. (yy)
Precis ätit räkmacka , sjukt gott :D
Och snart blir det nog glass och bär :D wwwiieeee 
Rensa min garderob också ... måste verkligen göras nu !
Sen blir det häng med Emma Ingvarson :D 
JappJapp (yy)
Mamma och Pappa ska bort i dag och Johanna skulle på fest .. såja , jag blev forever alone och hörde med bäst vän .
Så i ska ha det lite trevligt .. blir nog ett bad också :)
Åhhhh , längtar efter min ängel :D thihi, ska också höra med henne om vi ska ta lite fina kort o.s.v

Men kanske hör av mig senare , annars kommer det ett inlägg i morgon såklart



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sophia vem?

2012-02-18 @ 16:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0