JappJappJapp !

Hejsan alla glad :)
Krupit ner i min lilla säng nu .
Seg som fan -.-
Min dag har la varit rätt så chill .
8.15 - 15.30 ..
Men dagen är ändå helt okej !
Kom hem , och slapp stallet i dag , för jag var frusen och väldigt trött och hade rätt ont i huvudet .
Så jag la mig i soffan och dega , varm choklad o.s.v :D
Morgon dagen ser bra ut .
8.15 - 14.20 .
Långa raster .
Slipper ju gympan eftersom det är volleyboll tunering så vi har typ 2 timmars " rast " eller ah , våran rast i egentligen är runt 45 min , och en timma på det men gympan , dock måste vi kolla på när dom spelar men det är ju rätt chill :)
Aja , God Natt :) hör av mig som vanligt i morgon
/ Josefine <3
* jag och Ida bjuder på en härlig bild *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0