Ledsen :(

Sorry för dålig uppdatering, har haft det väldigt stressigt i helgen..

Lördag :
Skulle ha hoppat pay and jump fast mamma var sjuk, så det blev inte så :(
Så jag och pappa åkte till stallet ist :D
Vi tog i nya broddar för de andra var slitna, sedan loncherade vi Pontus för att vi hade lite bråttom. I ridhuset frös vi,som vanligt ;( sedan mockade vi och gjorde maten. Sedan åkte vi och hämtade Markus hos en kompis och köpte lite lördagsgodis ^-^ Sedan åkte vi hem och åt, hade lite lördagsmys med familjen.

Idag, söndag :
Fick gå upp klockan 8! För idag skulle jag på pay and jump ist :) åkte till stallet, fixade med Pontus och åkte till krk. Där gick vi två felfria rundor på LB! here we comes!
Efter det åkte vi till stallet och släppte ut Pontus i hagen, mocka, gjorde maten, städade transporten osv..sedan släppte Thomas av mig hos pappa. Och nu sitter jag i mitt rum vid datorn.

Morgondagens schema :
• Skola
• Göra läxor
• Åka till grönakort kursen

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0