lite om gårdagen + dagen :D

Haaajjj ! 

hade det sjukt kul i går kväll ! jätte fina vänner och hur gött folk som helst .
Blev verkligen hur trött som helst , kom hem 12 och gick och la mig direkt .
somna inte långt efter :)
Villl bara tacka alla fina som gjorde starten på lovet ....... helt underbart !

Dock började inte morgonen lika roligt ...
Mamma kommer in i rummet runt sju tiden ..
berättar då att jag måste gå upp för att vi ska åka till stallet och fixa allt nu på morgonen och släppa ut hästarna ..
när jag sov som skönast ! :/ well well , drog till stallet tidigt som sagt för mamma och pappsen skulle på båtmässa med några kompisar kl 11 ...ssååå .
gick väll rätt snabbt där eftersom vi inte rider just nu !
Emma Carlagård kommer till mig runt kvart över 5 :DDDD jjiippiiee .
Eftersom hennes  mammiiii * min åssas extra mamma * också skulle träffa några ,
blev vi över , nä men då blev det att vi myser i dag (yyy)
blir massa bad o.s.v!
Älska 
I morgon ska vi nog träffa Emil och Simon ocksssssåå ;)
lalalalalalalalal , eftersom det är lov nu och det äger fett ! så går det ju att vara med kompisar längre ! wihohoh :D

yeahyeah , får väl se hur det blir med uppdaterning i dag men gör ett litet om jag har tid och lust ! :)


hare gött !


* hahaha inget med något att göra med lite bild brist så tar gammla bilder *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0