Liten bloggpause, för min del.

Just nu gör jag engelskan, sedan ska jag läsa på lite NO och sen går jag o lägger mig :)

Tisdag var de chill dag (yyy) lång NO, håltimma i 2,5 timme o sedan 3 lektioner till. Sedan åkte jag till stallet fixade allt. Sedan red jag dressyr för Elin. Det gick jättebra! Han blev väldigt mjuk o avslapnad och i slutet gick han på tygeln på egenhand (inte så där när man sågar ner utan han gick på tygeln på riktigt).

Idag onsdag var jag i skolan, sedan hämtade jag min lillebror och gjorde läxor o så, sedan kom Signe o vi gjorde lite läxor osv. Sen gick vi upp till miniorerna. Var där i 2 tim sen cyklade jag o Jacob hem. Så var inte i stallet idag tuvärr :( men imon ska jag dit rida och på fredag ska jag rida ut. Sen ska jag till fjärås ridskola och ska vara med på en hoppträning för hopplaget. Ska inte träna med Pontua pågrund utav att jag ska tävla på lördagen, så jag får låna en utav deras hästar.
Lite sammanfattat :)
Har jätte mycket att göra så jag är jätte stressad ++++ att jag ska blogga! Så jag kommer inte att blogga imon eller på fredag, jag tar en liten paus. Men kanske bloggar på fredag eller lördag sedan ska jag börja igen som vanligt.
Men blir inget inlägg imorgon iallafall.
Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0