Min Dag ! :D

heeeeej :)
I dag så va det som alla andra dagar att jag började 8.15 och det betyder att jag gick upp klockan 6 :/
Men jag hade ju halvstudiedag i dag verkligen hur skönt som helst , slutade 12.15 :) kom la hem typ 13.30 eller nått ..
sen så slappa jag , sov lite sådär :) Drog till stallet , då mormor är med för mamma och pappa är i branäs och har det trevligt , så vi myser här hemma i alla fall . well well , tillbaka till ämnet , hehe !
vi fixade i stallet lite snabbt för det va sjukt k-a-allt .. och har hört att det ska bli kallare också , fuck !
trodde vi skulle slippa detta vädret . men nääää !
Men nu ska jag äta lite och så . Kanske hör av mig senare ..
Så ni vet så ska jag ju vara med bästis Emma hela helgen så kommer nog ite bli något inlägg , tyvärr , i så fall något lite snabbt från mobilen om det funkar kanske !
Ni får ha en jätte bra helg o.s.v :)



Mina fina ! heheh 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0