Mot stallet !

Aa, rubriken säger ju en del. Jag är påväg till stallet med bussen. Och bussen är ju förkenad, som vanligt..
Aja, ÄNTLIGEN SKA JAG FÅ TRÄFFA MIN PRINS !! Har längtat efter honom så j*vla mycket !! <3
Dagens ridning blir väl antagligen att rida igenom honom i ca 1 tim eller något tror jag. Sen ska jag ju hem och göra lite läxor o sådant..
Matte (gjord) <3
Engelska text
Spanska (färgerna)
NO (fysik, läsa två sidor)
Det var nog allt..?
Fast vi ska bara ha muntliga förhör den här veckan (tack!)
Och på imorgon ska vi förbereda oss för ett muntligt NP i svenska, där ska vi redovisa något (vet inte om vad än) och snacka om ett ämne. På torsdagen ör det sen första gruppen, jag är i den sista gruppen som är på måndag då jag kan förbereda mig väl (yyyy)

Ledsen att det inte är något speciellt jag skriver om men men...

Nästa tävling för mig är nog i Allingsås..? Vet inte. Tror det iaf, hoho..
Fast nu är jag snart framme till stallet så jag får blogga mera sen !

*inga bilder på grund utav att jag är i bussen då man inte kan ladda upp bilder, sorry !

// Alva <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0