Nationella Prov .

Hejsan :)
Sitter här och kollar fecebook o.s.v :)
Snackat med Emma massa i telefon .. :) vi kan verkligen prata hur länge som helst :)
Planerat inför helgen lite och snackat om massa annat , en tjej jag verkligen säger allt till 
aja , i dag har skolan varit väldigt chill  .. :)

  • började 8.15
  • No :s
  • *halv timmas rast *
  • slöjd
  • *mat *
  • *ca 45 min rast *
  • lååååååånnnnggg "rast "
  • So
  • slutade 14.20
gympan togs bort eftersom det var volleyboll tunering så vi fick kolla på den i en timma .
Då vi hade ca 2 timmars "rast " :DDDD Killarna va grymma och tog hem en 2 :dra plats :)

Efter jag kommit hem efter en galen buss tur så åkte jag nästan direkt till stallet för att fixa allt där :)
gjorde det vanliga ... dock har ju vattnet tyvärr frusit så det blev lite mer jobb med det där -.-
wellwell . I morgon är det jävla nationella proven ....åååhhh , orkar inte !
hoppas på det bästa i alla fall , verkar rätt enkelt .
men seriöst , 8.15 - ca 12.00 , PALLA ! :o
och med en ända liten " bensträckare " , usch !
yyeeaahyyeaaahhh , får la leva med det och hoppas på att det går bra !
det var nog allt för mig ..

ha det !
* hehe , två bilder på mig och bäst vän *





Jag älskar dig Emma Carlagår 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0