NP = ingen sovmorgon -.-

Tjeena !
Ledsen att jag inte uppdaterade så mycket igår..fast hann inte för var tvungen att lära mig stava 1-100 på spanska! Sedan var jag helt slut och sov. Aa eftersom det inte blev någon träning så red jag vanligt i 45 minuter istället. Gick väl ganska bra. Sedan idag har jag varit i skolan osv..gjorde spanska provet också. Fick dessutom reda på att vi ska ha NP nästa vecka, på både onsdag och fredag! Vi ska samlas klockan 8.15, vilket är dåligt för att vi har sovmorgon på onsdagar och på fredagar så har vi hk på morgonen och vi skulle ha gjort pannkakor då, då vi missar det -.-' aja vad ska man göra åt de?
När jag kom hem chilla jag lite och läste i Hunger Spelen, en bok som jag verkligen tippsar om! Sedan förhörde jag Markus på NO..och nu ska jag göra engelskan som är tills imorgon..:/ sen hämtar mamma mig och jag ska på gröna kort kursen igen. Aa detta var lite grann som hade hänt, kommer bättra mig sen med att uppdatera fast det har varit så mycket nu i veckan. Sorry! Kanske blir ett godnatt inlägg fårse vad jag hinner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0