ridpass,skola,morgondagen,idag !

Jaaaa .
Ridpass :
Red Aafke idag , wwwiihhooo :D
gick verkligen HUUUUUURRR bra som helst , sjukt fin !
Jätte nöjd :D
Börja med att jag och Johanna skritta en sväng med Annie och Aafke ut och mamma promenerade :)
Då hon gick jätte bra :)
Sen red jag också lite i paddocken :D hon hon gick som en dröm !! :oo
dock har hon lite med galoppfattningarna . Ganska mycket "slängtrav " innan det överhuvudtaget blir en bra galopp .
Annars var hon underbar 

Skola:
Började som sagt 8.15 och åkte bussen till skolan ..
Tisdagar är den bästa dagen på hela veckan .. eller aah , typ den " skönaste " dagen :D
massa långaratser ..
* pallar inte skriva schemat , sssååå ointresant *


morgondagen :
ja morgondagen ser la ut ungefär så här :)

  • gå upp 6
  • skola -.-
  • stallet
  • duscha ?
  • äta mat
  • chilla
  • ssssovvva
hhahahahaahah , typ så kanske :D

Idag :
  • gick upp 6
  • fixade mig
  • skolan -.-
  • kom hem 15.10 ?
  • bytte om o.s.v
  • stallet
  • red , och mockade aafkes box , det andra gjode mamma
  • åkte hem
  • mat
  • nu sitter jag är :D
  • fixa tills i morgon .. kläder och sådant
  • sen blir det nog tv med familjen :DDD
  • efter det ... sova
ja precis , ungefär så här såg min dag ut idag ... :D

JappJapp , det var la allt för mig i detta inlägget :D
Hör av mig i morgon :D

GodNatt och allt 

* bilder på dagens outfit , och sedan  den härliga utritten ;) *


Flaggtröja : gina -300 :- ?
"skinnbyxor" : gina - 600:-


Jag & Aafke 

Johanna ,Annie & Jag , Aafke 




Äckligt så mycket jag älskar dig bebis 



KOMMMMPPIIISSS 



yeeeyyy , här va lite bilder från idag :)))






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0