Sälen!

Hejsan!
Detta har varit en lång och dramatisk dag...än så länge hade allt gått jätte bra, sedan när vi skulle åka skulle vi lägga in skidorna och pjäxorna i bilen. Vi började med att kolla så att pjäxorna var bra. Sedan skulle jag testa så att mina pjäxor funkade på mina nya skidor (eftersom jag köpt nya pjäxor). Jag gick ner till källaren och kollade, fast då fanns ju såklart inte våra skidor där...-.-' hade vi glömt dem hemma? Först blev alla chockade, sedan iriterrande. Vi letade runt som galningar! Sedan kollade vi i stallet om dem var där, eftersom att att vi varit i lofsdalen med pappa i påskas hade vi haft med skidprna och pjäxorna. Sedan hade vi tagit upp allt till mormor o morfar igen, då tyckte vi att det var konstigt att vi hade tagit med pjäxor och inte skidor. Inte så lågiskt..
Men i stallet, DÄR VAR DEM!!
Gud vilken lättnad..pust! ;DDD
Så efter det åkte vi raka vägen upp till Lindvallen! :P När vi kom fram packade vi upp allt. Sedan åkte vi och skulle valla skidorna o sådant, beställde pizza också ;) sedan köpte jag ett par nya glasögon (skidglasögon) skulle tagit kort men har inget Wi-Fi då det inte funkar att ladda upp bilder utan :'(
Aja sedan åkte vi hem, åt. Jacob o Markus ville åka lite i backarna även fast att de bara hade uppe i 30 min till idag..aja. Sedan hade vi mysigt och spelade lite kort, och nu sitter vi och väntar på att en film ska börja på tv. Sedan kommer vi nog gå och nana :))
Så jag säger godnatt nu!

// Alva<3


Kommentarer
Postat av: elinlinnealindvall

veckans blogg vald :) http://elinlinnealindvall.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-1.html

2012-02-13 @ 18:27:52
URL: http://elinlinnealindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0