Sara Eriksson ♥

Kärleks brev 

Tror aldrig jag har haft en bättre vän en dig .
Jag älskar dig över hela mitt hjärta och ingen i hela världen kommer ta den platsen du har !
Jag har fyra riktigt bra vänner , och du är helt klart en av dom !
Jag gråter bara när jag skriver detta .
Jag har lyx att få ha en sådan vän som sara !
Inte alla som får , och dom lider jag med
fattar inte hur sånna presoner ens orkar leva .
Sara du är min pusselbit 
Du är den bästa jag vet
Inte många jag faller som jag gjorde för dig .
Den dagen som jag blev kompis med dig
det va nog den bästa dagen i hela mitt liv !
Du är ett av det viktigaste
Du gör liksom mitt liv värt att leva över huvud taget
Bättre vän får man inte !
Finns inte ord för att brätta hur jävla fucking helvete bra du är !
Jag säger allt till dig !
Och jag vet att jag kan lita på dig i alla lägen .
Jag blir ledsen när jag inte ser dig lycklig
Jag gråter med dig . Jag är där för dig
När jag är utomlands är det dom tuffaste dagarna i mitt liv .
Då jag inte får dig närhet
Om du bara va kille eller ah , du fattar:D
Skulle gjort allt för att vara din .
ååhhh, du är så fucking bra
Skulle kunna göra en hel bok om dig .
Finns bara bra saker
Bättre vän får man fan leta efter
Lyckligt lottad att jag har dig
En vän som dig
Du gör mig så jävla glad
Bäst vän 
Hoppas du förstår hur glad jag är över att vara vid din sida !

Sara Eriksson ♥ Jag älskar dig nu och föralltid .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0