Scandinavium <3

Hejsan!
Imorgon bär det av till göteborg horseshow! wieee :)
Japp, idag var jag i skolan som vanlig, fast slutade 13.5 ^^
Redovisade om Rysslan ;o då det gick bra..? Får hoppas de då jag hade en rätt så blyg tjej i min grupp så jag fick nästan redovisa åt henne...:s Inget illa menat ;)
Aa, sedan åkte jag buss till stallet. Jag hade tänkt rida ut för att det var ett sådant fint väder! Men när man kommer till stallet så ska det såklart börja blåsa....-.-'
Sååååååå jag red i ridhuset. Rätt så skönt att kunna rida i ridhus när det är skit väder ;)
Pontus var helt ok idag, han var lite spänd men det var ju för att de blåste så mycket. Sedan mockade jag o så. Åkte hem och åt taccos! Mysigt! <3
Hade lite fredagsmys och så, och nu sitter jag här och bloggar fast jag ska gå och lägga mig snart..

Imorgon blir det gbg horseshow som jag skrev tidigare, gött! <3
Ska vara där HELA dagen:) Både förmiddag och kväll. Ska ju framför allt kolla på hoppningen fast blir ju mässan en stund också :)

Men ska gå upp klockan 8 imon så att vi hinner åka pendeln imon! Godnatt <3image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0